When the sun hits.


Inlägget innehåller reklamlänkar.
 
Snart vår som sagt! Igår var det typ snöstorm här visserligen, men strunt samma, den kommer. Snart.
Jag har fönstershoppat lite vårjackor som kan va kul att *möta solen i* sen. Vi tar en titt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken är er favorit? Har ni haffat någon fin inför vårjacke-premiären än?
 
 
 
Kläder & utseende | Våren, Vårjacka | |
#1 - - Daniella 🌙:

Jag tycker att det är så svårt med jackor. Jag är tjock, så jag gillar långa jackor med midjeknytning, som helst ska vara lite oversize. Tidigare år har jag haft en militärjacka (när jag bodde på basen i Bulford) och innan dess en jeansjacka. Vet inte vad jag vill ha i år!

Svar: Tror verkligen du hade rockat en ljusrosa trench! https://www.mq.se/article/trench_coat?attr1_id=13433
Ronette

#2 - - Daniella 🌙:

Wow, ska kolla upp den!

#3 - - Ellen:

längtar SÅÅÅ mycket till min gula jeansjacka får komma fram och åka på! åhå.

Upp