Mina tvĂ„ senaste garderobsfynd 🍎.


Hej och glad fredag! HÀr sitter jag och hÀnger vid bokhyllan. Ville mest visa upp mina tvÄ senaste fynd.
 
NÀmligen den hÀr skjortan frÄn Hope som jag hittade i en grupp pÄ Facebook för 150 spÀnn och knappt anvÀnd. Den Àr kritstrecksrandig, kort modell och i supertunnt svalt bomullstyg. Tycker Hopes plagg kan vara ganska stora i storlek annars och inte sÄ bra pÄ mig som Àr petite, men den hÀr sitter verkligen som skrÀddad.
 
Ultimata basskjortan. Har den helst lite lÀtt uppknÀppt upptill och tÀnker att den kan vara superfin ihop med mina Levis'-shorts till sommaren. HÀr har jag den dock ihop med kostymbyxor frÄn (stockh lm) MQ, och fynd nummer tvÄ:
 
Det hÀr röda skÀrpet. En kul fÀrgglad detalj för 20 pix och som piffar den hÀr annars ganska enkla svartvita klÀdseln. Hittade det i en skÀrp-lÄda i en Lindrabutik. Gillar smala skÀrp och har i mitt huvud fÄtt dille pÄ ganska fÀrgstarka. Ska nog försöka hitta ett senapsgult ocksÄ.

Matchar med röda naglar :)) Detta Àr frÄn Maybelline i fÀrgen "red apple".
 
 
Klart slut, Àlska Äterbruk.
 
 
 
KlÀder & utseende | Fynd, outfit | |
Upp