En önskelista.


Om ungefär två veckor blir jag 27 (galet!) och min mor tyckte att jag skulle skriva en önskelista :))) Så, förutom fred, evig lycka och att Gossen ska få finnas för alltid önskar jag dessa materiella ting:
 
 
Prickiga fat att äta helgfrukost eller fika på. Som dessa från Tambur, eller dessa från Lagerhaus.
 
Tofflor att kunna ha på uteplatsen i sommar, springa ärenden i, eller bara upp och ner till tvättsugan. Tycker att dessa från Dinsko eller de här från Monki var fina.
 
En svart väska att ha till outfits där min bruna vintagefavorit kanske inte helt passar. Har insett att jag inte äger en enda(!) svart väska förutom en ryggsäck. Väskor är så himla svårt tycker jag. Men tänker mig ungefär en sån här variant från &other stories. Den ska vara liten men rymlig liksom.
 
Nya mjukisbyxor eftersom mina nuvarande från h&ms pojkavdelning borde hamnat på textilåtervinningen för länge sen. Kanske från nåt kul märke också såsom champion eller fila.
 
Kevin Murphy smooth again så att jag kan blir lite snäll mot mitt hår nu när det är nyklippt. Den här produkten ska minska frisset och skydda mot värmestyling. Perf. Bra att den är parabenfri med tycker jag.
 
Roliga sällskapsspel att kunna plocka fram när vi har besök, eller kanske spela bara vi två? Älskar sällskapsspel men äger endast kortlekar (och ett monopol som vi har delad vårdnad om).
 
Snittblommor såklart som bara ska stå och vara fina i köket och vardagsrummet. Tyvärr är det ju inte pion-säsong för tillfället, annars är det min bästa blomma. Och ranunkel!
 
 
 
 
Allmänt, Listat | Födelsedag, Önskelista | |
Upp