Lille skrivbordshörnan.


Min skrivbordshörna har börjat ta form nu. Vi tar en titt va.
 
I ena hörnan bor penslar och linjal i en gammal tomatsåsburk, pennskrinet är gammalt från house doctor, färgen ska jag göra nåt kul med såsmåningom. Tidningen får bo här sålänge pga snyggt omslag.
 
Handen tar hand om sudd och minneskort; och så lite pärmar, anteckningsböcker och kalender där vid sidan. Korgen nedanför är från h&m home.
 
 
Mitt datorstativ fick jag av oskar i födelsedagspresent. Blommorna är present till mig själv för två dagar sedan.
Börjar kännas bra här nu. Bara en bättre skrivbordsstol som fattas. En bekväm höj- och sänkbar är jag ute efter men som samtidigt inte andas datorsal i högstadiet ni vet. Vi får se vad det blir för nån :))
 
 
 
Inredning | Inredning | |
#1 - - JUNITJEJ:

Så fin hörna!

Svar: Tack!
Ronette

Upp