Söndag vecka 28.


Hej. Idag blir det lite klassisk liveblogg. Har haft noll inspiration på sistone och egentligen inte gjort mycket mer än: jobbat, sovit, ätit, gymmat. Vilket ju har märkts av här också.
Och lyssnat på sommarprat då. Kommer en liten del 2 av de jag lyssnat på snart. Tänkte visa inlägg på mina bästa sommarkläder också framöver. Köpte en snögg baddräkt igår. *Peppar semester om en vecka*
 
 
Kommer vilja cykla till sjön och bada jämt. Kanske vågar ta ett kvällsdopp. Testa gb:s alla nyheter i glassdisken (inte alla på en gång dock).
Har skrivit en lista i mobilen på böcker jag ska titta efter på biblioteket. Går dit redan på torsdag tror jag och väljer ut årets semester-meningar.
Vi ska dra till Gotland; titta i gulliga butiker och äta lunch i lummiga trädgårdar. Vandra längs fiskargränd. Åh:a över fina hus.
 
Vecka 32, sista semesterveckan, flyttar en ny familjemedlem in här. Det känns fortfarande lite läskigt att skriva och prata om. Men jag vet att jag behöver det. Tror det blir bra.
 
 
Vad gör ni i sommarvärmen?
 
 
Allmänt, Tankar | |
Upp