Senaste: vecka 43.


Nu är det väl dags för en liten uppdatering i list-form igen.
 
Mitt senaste klädköp:
En blus från jobby i förra veckan. 95% av min garderob är väldigt minimalistisk och alla plagg är liksom enfärgade eller bara väldigt stilrena. Kändes som det var dags att bryta av med nåt som var lite mer brokigt och tokigt, men som ändå hänger ihop med min tidigare färgskala. Så det blev den här! Använder den helst ihop med höga svarta jeans, eller kostymbrallor, och gubbskor till.


Min senaste lyssnade podcast:
Alex&Sigge, lyssnade på deras senaste när jag var på gymmet idag.

Min senaste pinnade inredningsbild:
Blir ju en hel del av det nu. Den här fåtöljen från Jotex är det senaste jag sparat och kärat ner mig i. Nån kan ju få den stora äran att köpa den till oss i inflyttningspresent tack :):)
 

Mitt senaste fynd:
En vintagekappa på Tradera. Hoppas den kommer sitta som en smäck!

Min senaste tv-serieobsession:
Har tagit upp oitnb igen, två avsnitt kvar av s5! Annars är jag ju såld på Wahlgrens Värld tyvärr heh, om det räknas.

Min senaste använda emoji:
Den som himlar med ögonen.

Mitt senaste dyra köp:
Italienresan?
 

Min senaste sedda film på bio:
Borg, ihop med mamma.

Min senaste lyssnade låt på spotify:
Space song av Beach House.
 
 
Spara
Spara
Spara
Inredning, Kläder & utseende, Listat | Fynd, klädköp | |
#1 - - Märta:

Skjortan och fåtöljen var verkligen galet fina!! :-)

Upp