Tjugosex.


Jag blev 26 i veckan (helt sjukt!) Hade det så mysigt och blev bortskämd.
 
Skulle börja jobba först vid lunch-tid, så jag kunde ha långfrukost i sängen. Gossen har varit hos bf och mig hela veckan, så han joinade frullestunden<3
Det blev soygurt med musli, apelsinjuice och en perfekt avokado.
 
...Gjorde mig iordning. Hejhej.
 
På kvällen kom jag hem till detta :)) Tulpaner och paket! Ska visa innehållet i annat inlägg.
 
Efter jag öppnat sa han Nu ska vi ut och äta.
 
Det blev vars en röding med "slungade skaldjur". Det var herrans gott!
 
Och så delade vi på två tryfflar till efterrätt. 
Sen blev jag bjuden på bio med. Vi såg en dunderfin anime-film. Tips!
 
Såhär ser blommorna ut nu några dagar senare, nästan helt utslagna. Tycker det var så himla fina färger i den här buketten.
 
Klart slut. Hoppas ni har en fin påsk! Jag är ledig nu i två dagar och ska ba mysa runt och äta sötsaker. Sånt där som man gör.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Allmänt, Ätbart | Födelsedag | |
#1 - - Amanda:

Såg Your name i veckan, så himla himla fin film verkligen :)

Upp