Del 2: Sökfrågor som får er att hitta hit, och svaren.


För nästan ett år sedan skrev jag ett inlägg baserat på min google analytics-historik. Om vad folk (ni?) googlar på för att hitta hit. Tycker sånt är lite skojigt. Så tänker att vi ska kika på vad ni sökt efter hittills under det här året. Del två liksom. Och med mina svar igen såklart.
 
bf januari 2018 blogg.
Inte långt ifrån "bf maj 2017 blogg" som flera sökt på förra året. Det är ju att jag kallar min sambo för bf i bloggen som gör att detta fuckar upp. Sorry alla gravida som hoppades på att få läsa tankar från nån som också väntar knodd samma månad. Så är inte fallet här. Kanske ska skrota bf och faktiskt börja skriva oskar istället :))
 
bf aka oskar
elin ahlström bok.
Fick faktiskt googla på detta själv för har ingen aaaning vad som menas. Tydligen är hon en konsult för hållbart byggande. Om hon skrivit en bok framgår dock inte. Ni har säkert klickat in här för att jag skrivit att jag vill läsa kristofer ahlströms bok.
 
second hand göteborg.
Detta vet jag ganska mycket om. Här är min guide för second hand-shopping i götet. Några butiker har nog slagit igen dock eller bytt adress, så borde väl uppdatera den. Två favoriter är i alla fall Lokalen gbg (som nu ligger på Ånäsvägen istället) och Bagageloppisen vid slottsskogsvallen.
 
Superbra picknick-filt som fyndades på second hand i gbg för ett knippe år sedan
vem bor här.
Mitt bästa tv-program som går på måndagar. På svt.
 
sko garderob.
Så kul med skor, så en skogarderob har jag jobbat upp en ganska bra en. Har såklart gjort ett inlägg om den här.
 
under mina vingar.
Okej inget jättekonkret direkt men ni har väl hittat hit för att jag skrivit om min katt Gossen till den rubriken. Här kan ni hitta det inlägget. Har ni andra funderingar om Gossen förresten? Fråga här i kommentarerna i så fall!
 
spegel hall.
En av mina favoritprylar i vårt nya hem ju. Som jag skrev om här för inte så länge sen. Tycker om runda speglar lite extra i allmänhet.
 
vardagsrum blogg.
Kul att ni vill kolla vårt vardagsrum för inspiration. Här är ett inlägg om det.
Så småningom ska jag även visa tavelväggen som snart är klar, plus vår skrivbordshörna som också börjar ta form.
 
 
Övriga frågor?
 
Allmänt, Listat, Tankar | Frågor, Svar, Sökfrågor | |
Upp