Vecka 11.


 
 
Dags för ny vecka. Idag är jag ledig och har precis mumsat i mig en burk citronkvarg (obs godaste sorten någonsin). Igår kom vi faktiskt iväg till Ikea en sväng, så ska strax börja städa och fixa med våra nya inköp.
 
Annars ser dagen och veckan ut såhär:
 
Veckans spännande:
Ska sätta mig i frisörstolen senare idag! Ska säga hejdå till den här långa slitna lejonmanen nu. Lovar ett eget hår-inlägg senare i veckan.
 
Veckans serie:
Har hört så mycket om Netflix nya Everything sucks. Om tonåringar år 1996. Redan där är jag fast. Ska börja kolla första avsnitten redan i eftermiddag tror jag.
 
Veckans njut:
Att snön har börjat smälta bort från gatorna! Så tillfredsställande att höra dropp från taken. Ska på grund av detta cykla iväg till gymmet igen imorgon efter ett ganska långt uppehåll. Äntligen kan en ta sig fram på vägarna igen. Den här veckan vänder det nog mot vår, tror ni inte?
 
Veckans inlägg:
Ni ska få se min hårförändring som sagt, har tänkt göra ett filminlägg också med filmer vi sett på sistone + mina betyg. Vi ska kolla på snygga vårjackor och kanske även baka något? Det var ju länge sen. Och har ni önskemål, bara hojta här i kommentarerna.
 
Pöss.
 
 
Allmänt | Veckan, Veckosammanfattning | |
#1 - - Josäfin Andersson :

mysiga bilder!! :D Har inte sett everything sucks men låter spännande!

Svar: Tack snälla! Det var en helt ok bra slökolla-serie, så spana i den tycker jag.
Ronette

#2 - - Nathalie Isaksson:

Längtar tills våren kickar in ordentligt för nu känns snön ganska tröttsam därute. Vad mysigt ditt vardagsrum ser ut =)

Svar: Men veerkligen så! Tack, så kul att du tycker det.
Ronette

#3 - - Ellen:

åh, ser fram emot hårinlägget!

Upp