Våren.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
23 januari. Idag drog jag på mig sneaker socks och låga skor. Trotsade de isiga gatorna.
Längtar verkligen efter vårjacka, solglasögon, långpromenad, glass i parken. Och sneaker socks utan att frysa om anklarna. Behöver mars, april, maj nu. Allt som är i de här bilderna.
 
Till helgen har jag bestämt mig för att köpa ett gäng tulpaner, och kanske baka något som känns lite peppigt. Och tänka att för varje dag som går blir det i alla fall lite lite ljusare. Lite lite varmare.
I nästa inlägg ska jag visa upp min nya vårjacka för er också, fick en världsfin i julklapp av bf.
 
Är ni bra på att embracea januari? Eller överhuvudtaget det sista som är kvar av vintern. Eller hur gör ni för att skynda igång vår-peppen?
 
 
Tankar | Våren | |
#1 - - Ellen:

vill nästan inte säga det, meeeen jag är SÅ trött på januari nu. igår gick jag i butik och klämde och kände på alla vårkläder. kikade bara på det i färg, klappade på håriga jackor och köpte till slut en blå sammetsklänning. vill ha vår nuuuuuu.

Svar: Men eller huuuur! Så fint med ny klänning!
Ronette

#2 - - Isa Bylund:

åh himmel, trodde dessa bilder var från IDAG först.. jag ba "flyttar till småland. dirr". Jag vågar inte riktigt tänka så mycket på våren än för då blir det så jobbigt när riktiga vinterdagar kommer, meeen jag har en känsla att jag kommer njuta mer än någonsin när den kommer för att stanna ;)

Svar: Haha ja, if only :)) Klokt tänkt!
Ronette

Upp