Vecka 17.


 
 
Ny vecka igen. Jag har börjat gå in mina pumps, läser sista raderna i den här viktiga boken som jag ska diskutera med min klubb sen. (Mer om det en annan gång.) Solen skiner och jag har fått årets första färg i ansiktet.
 
I veckan tittar jag på:
Robinson. Så spännande nu och skapar både irritation och skrik i soffan på ett bra-knäppt sätt. Att en kan ryckas med så.
Vem bor här. Favoritprogram nummer ett! På svt. Fem olika personer i fem olika hem och en ska gissa vem som bor var. Strålande programidé med så mycket inspiration varje gång. Blir sugen på att fixa och göra om efter typ varje avsnitt. Femte avsnittet ikväll!
Wahlgrens värld. Favorit nummer två hehe. Särskilt varje gång där Hasse är med är ju fantastiskt.
 
Veckans fix:
Pågående projekt nu är tavelvägg över soffan och även mini-tavelvägg till Gossens matplats. Kommer visa båda snartsnart i ett blogginlägg nära dig.
 
Veckans spännande:
På lördag ska jag dra med mig bf på frukostridning! Jag gick ju tidigare på ridskola men valde att ta en paus den här terminen och har därför inte suttit upp på fyra månader, och bf har knappt suttit på en häst nånsin. Tror vi kommer va lite nerviga båda två.
 
Hoppas ni får en fin vecka nu!
 
 
Allmänt | Veckan, Veckosammanfattning | |
#1 - - ISA:

Haha Wahlgrens värld - som jag älskar dem!! Roligast när någon får ett utbrott ;) Måste svara på din kommentar om Bellini (s?) här, så du inte missar liksom, hehe. Du får en läxa av min nämligen: nästa soliga dag går du och köper dig en Bellini. Dricks utomhus i sol, det är viktigt! Let me know vad du tyckte sen ;) Okej? Lycka till med ridningen, hjälp känner jag kring hästar!

Svar: Haha men visst! Och det sker ju allt som oftast också.Ajaj kapten, bellini nästa gång!
Ronette

#2 - - Vicky:

å vill höra om boken!! sett 100 ggr men inte hört nåt om den!

Svar: Lovar recension här sen! :)
Ronette

Upp