Vecka 15.


Vecka 15! Tycker verkligen våren har kickat in på riktigt nu. Har den gjort det hos er också? Igår var det som mest 19(!!!!) grader här. Nu ser vi hur resten av veckan blir:
 
Veckans planer:
Igår och idag har jag bara varit ledig; odlat fräknar på uteplatsen, lyft vikter, ätit lånfrukost, klappat på Gossen och läst bok. Imorgon och till helgen tänkte jag stå och sälja lite vårnyheter i butiken, och på torsdag blir jag 27(!) Eh sjukt. Tror fortfarande att jag är 23. Oh well.
 
Veckans mysigaste:
Jag har önskat att vi ska gå ut och dricka cava plus äta en efterrätt på torsdag kväll. Det blir kult!
 
Veckans godaste:
Päron till mellanmål!
 
Veckans inlägg:
Igår tipsade jag om några av mina bästa böcker. Senare i veckan ska vi kika på lite nytt jag har i garderoben, ni ska få se mig baka tårta tänkte jag, och så kanske ni vill spana in mina just nu bästa inredningspinaler? 
 
 
 
Allmänt | Veckan, Veckosammanfattning | |
Upp