Två par skor.


Jag köpte två nya par skor för lite sen ju. Vi tar en titt.
 
Ett par svarta loafers från Topshop. De liknade ett par från Vagabond som jag spanat på ett tag, fast med undantaget att dessa var på lite rea så jag chansade och slog till.
 
Blev så himla nöjd! Ett par loafers var med på min senaste säsongslista, och hade egentligen nästan gett upp hoppet om att hitta ett par bra som inte kostade en halv mille. Lär använda dom tills de faller isär nu.
 
Nummer två är de här rödbruna sandaletterna. Från ett märke som heter Geox. Fastnade för färgen när jag scrollade runt, och det tjocka guldspännet.
 
Plus bra med bred och stadig klack. Prio! :))
 
Har varit lite osäker på om jag skulle behålla dom pga går ju i 99% i platta skor, men det kanske bara får bli ändring på det. Fint till sena sommarkvällar och så. Vad tycker ni? Är dom en keeper?
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Kläder & utseende | Loafers, Sandaletter, Topshop | |
#1 - - Ellen:

verkligen keeper! så himla fina, älskar dessutom första paret också.

#2 - - Sandra Leone:

Älskar det sista paret! Så galet snygga

Svar: Tack!
Ronette

#3 - - Hemma Hos Felicia:

Så fina!!!

Upp