Senaste...


 
 
Mitt senaste klädköp:
Två par skor som är påväg till mig i ett litet paket precis nu.
 

Min senaste lyssnade podcast:
Ett "allt du velat veta"-avsnitt, men vet inte om det gills riktigt pga somnade på stört och hörde typ 2%


Min senaste pinnade inredningsbild:
Ett hyllsystem som vi måstemåste fixa den dagen vi får nåt större.
 

Mitt senaste fynd:
Ett par ridbrallor för 30 pix på tradera.
 
 
Min senaste tv-serieobsession:
Nya broadchurch!


Min senaste använda emoji:
Uppochner-smileyn.
 

Mitt senaste dyra köp:
Se fråga ett :):)
 
 
Min senaste lästa tidning:
En dags-papperstidning /pensionären.


Min senaste sedda film på bio:
Den som vi såg när jag fyllde år.


Min senaste lyssnade låt på spotify:
*Klickar upp Spotten och kikar* Another World av Chemical brothers.
 
 
Allmänt, Listat | |
#1 - - Daniella:

åhhh ponnysarna <3

Upp