Fyra saker som får fem plus.


 
* Att jag de senaste dagarna sett både snödroppar, krokusar och blommande buskar. Våren, it's happening!
 
 
* Att stans bästa restaurang har tagit in Boeuf Bourguignon på sin nya meny, och att jag och bf var där och smakade den förra helgen.
 
 
* Njies proteinmilkshake med cappuccino-smak. Alltså. Ni förstår inte hur mycket jag saknat att köpa typ islatte och liknande sedan jag 1. blev laktoskänslig och 2. myror började bosätta sig inuti mig när jag drack kaffe. Nu kan jag få det där goda utan att bli knäpp och magontig. Heaven på flaska för mig. Obs ej sponsrad but I wish.
 
 
* Att jag har en ledig fredag med ultralång sovmorgon, solen lyser, och frukost-avokadon var perfekt.
 
 
Allmänt, Listat, Ätbart | |
#1 - - Anna María:

Att våren ä-n-t-l-i-g-r-e-n är på gång känns så galet bra!!

#2 - - lovisa:

blev ju ändå väldigt nyfiken på vilken som anses va stauns bästa restaurang! :-D

Svar: Torget! Har du besökt?
Ronette

Upp