Om 6 bra klappar som fanns under granen.


 
 
Nu ska vi titta på ett knippe bra grejer som jag blev bortskämd med under julhelgen!
 
 
 
Först, den här boken av en favorit-illustratör. (<-instagramtips) Gick och klämde på den lite redan under bokmässan, men eftersom jag redan köpt ett gäng för-jag-vet-inte-hur-mycket, så fick den hamna på önskelistan istället.
 
 
Maja har ritat och skrivit alltihop! Man får läsa om små knäppa, skojiga och intressanta fakta om olika djur. Såsom att kolibrier har yttepyttesmå fötter till exempel.
 
 
 
Andra grejen är det här rosa paketet, en box fylld med olika tvål- scrub- och krämgrejer i min bästa doft från Body Shop. Har aldrig använt scrub förut (tror jag!?) så längtar efter att testa den och leka (hemma)spa.
 
 
 
Min robotsamling utökades av den här runda gulliga till höger. Borde dock skaffa nån slags ställning till den, för just nu står den och balanserar på två sudd heh. En extra kul grej är att den kan åka runt, och svarar med sina blipp-ljud när en pratar till den. Känns som att ha fått ett till husdjur! :))
 
 
 
 
Och påtal om husdjur fick jag och Gossen den här geniala gemensamma klappen. Jag som älskar att odla, och Gossen som älskar kattmynta och kattgräs – perfekt ju.
 
Fick även ett litet miniväxthus, men som inte är ihopmonterat ännu så det fick inte vara med på bild. Behöver verkligen en balkong nu märker ni va!
 
 
 
Sista grejen jag vill visa är den här pläden från House of Rym. Blev kär i deras plädar redan när jag hängde på Bonbons förra året ni vet (eller förrförra, blir det ju nu). Älskar det vågiga/böljiga mönstret, och att det är ränder och fransar på kortsidorna. Kommer passa perfekt i en framtida soffa.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Allmänt, Inredning | |
Upp