Blått nytt år.


Nyårsoutfit-inlägg kommer lastat! Bättre sent än aldrig osv.
 
 
Vi var blå båda två.
Hans skjorta är från nn07, och min sammetsklänning från Ichi.
 
Glömde helt av att använda min kamera det här nyåret. Så ni får helt enkelt försöka föreställa er hur min klädsel såg ut på i sin helhet.
Klänningen var (är) så himla mjuk i alla fall, och i en alldeles perfekt mörkblå nyans. Har ju även en förkärlek till snäva halsringningar, och den här levde upp till det väldigt bra.
Till detta hade jag supertunna beige strumpbyxor som gick sönder bara en tittade på dem, och mina svarta lackskor från Tiger.
 
 
Såhär såg vi i alla fall ut i spegeln (inklusive jättstor hand, bra accessoar) innan vi drog på oss ytterklädderna och hoppade iväg på middag och häng. Så himla fina om en får säga det själv.
 

 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Kläder & utseende | Ichi, klänning, nn07, nyår, outfit, skjorta | |
#1 - - Linusdotter - film, tv & böcker:

Den klänningen är så fint, älskar både sammet och mörkblå!

Svar: Visst är den! Tack!
Ronette

#2 - - Hemma Hos Felicia:

Så fina ni var! Älskar din klänning!! :)

Svar: Tusen tack!
Ronette

#3 - - sandra:

Så fiiiina! Älskar din klänning <3

#4 - - Jeanette:

Wow, den klänningen är helt underbar! Började genast att googla märket. Hade inte hört om det innan

#5 - - Rebecca:

så fint med sammet :)

Upp