På sistone. Podcasttips, halsbandsfynd och kamerafunderingar.


 
Mitt senaste klädköp:
Ett vitt linne som är ultra-mjukt pga gjort i tencel/lyocell.
 

Min senaste lyssnade podcast:
P3 dokumentär, avsnittet om spårvagnsolyckan i Göteborg -92.
Älskar den podcasten så mycket, att det är så mycket som hänt i ens närhet men som en egentligen inte haft så mycket kunskap om. Som detta liksom. Den där gatan har en ju både gått och åkt upp och ner för en herrans massa gånger. Kan även tipsa om avsnittet om Diskotektsbranden.
 
Och just precis nu började jag lyssna på senaste Flora&Frida. Topp ett favorit.
 

Min senaste pinnade inredningsbild:
Denna! Behöver ett sånt sovrum nu.
 
 
Mitt senaste fynd:
Ett halsband med en rund guld-platta för 50 pix. Letat så länge efter ett bra sånt! Fanns inne på h&m. Ska visa i annat inlägg snart. Blivit så herrans dålig på att fota och göra klassiska outfit-inlägg ju :):)


Min senaste tv-serieobsession:
Nya Girls såklart. Måste hitta någon mer..


Min senaste använda emoji:
Tummen och pekfingret ihop, "okej-fingrarna".
 

Mitt senaste dyra köp:
Länge sen jag köpte nåt dyrare som inte var en räkning tror jag.. Men är dunderpepp på ny kamera (på tal om att en sällan fotar nuförtin), och har redan sett ut vilken jag vill ha. Ska bara komma över att jag måste betala för ett tillhörande objektiv som jag inte behöver :3


Min senaste lästa tidning:
Typ modekatalog på jobby ifall det räknas.


Min senaste sedda film på bio:
Star Wars Rogue One i december. Borde ha movie night snart igen. Har ni tips om nån bra som går nu?


Min senaste lyssnade låt på spotify:
Säkert nån med The Shins. Deras nya singlar går ganska varma här just nu.
 
 
 
Spara
Allmänt, Listat | |
Upp