Onsdag vecka 7.


 
 
Hur mår du idag?
Jo men bara bra. Hade härlig ridlektion igår kväll ihop med endast två andra ridgruppskompisar (så mycket yta!) och vi fick öva på precis vad vi ville. Efteråt somnade jag ihop med mina bägge favoritpojkar, och idag vaknade vi upp till sol. Klart man är glad då.
 

Vad gör du just nu?
Lyssnar på musik och Gossens snarkningar.
 
 
Vad ska du göra i veckan?
Jag har haft dunderlång helg och ska jobba imorgon igen och resten av veckan. Men på fredagkvällen ska vi i alla fall på spa (*ballongemoji*), och på söndag ska vi hurra för min mamma lite.
 

Vad behöver du mest just nu?
En vårig aprildag med tillhörande tunn jacka och nya sneakers.
 

Vad är det senaste du köpte?
Mat igår kväll. Vi donade ihop hemgjord pizza.
 

Hur är vädret idag?
Soligt som sagt! Och helt klarblå himmel. Känns som att det var ett halvår sen det hände sist.
 

Bästa som hände i helgen?
Att jag var i Göteborg och träffade Kajsa såklart!


 
Spara
Spara
Allmänt | |
#1 - - Ellen:

Bilden, ääääälskar!

Svar: Taack! :)
Ronette

#2 - - ISA:

åh men ser nästan ut som missen torkar en tår!? Hursomhelst så är det världens bästa väder nu ju! att sol/ljus kan göra en så happi <3

Svar: Njae han tvättar sig ju! :)) Eller hur, SÅ välbehövligt med ljus nu.
Ronette

Upp