Am I french yet?


Söndag. Idag äter jag fizzy pops och övar på att inte ha utsläppt hår. Köpte såna där en ska göra donut buns med för hundra år sen, så tänkte det kanske var dags att använda dom lite.
 
Blir alltid så pepp på att ha sån frisyr när jag ser Lovisa och den här på Instagram. Sen tänker jag "näää passar bäst i utsläppt och lockigt ju" och skiter i det. Och orkar inte.
Men kanske ska försöka öva bort den tanken. Skönt att inte få håret i maten och sånt ju. (Fan, har börjat säga "ju" så himla mycket. Kom på mig själv på jobby med att ha sagt det för säkert hundrade gången bara den dagen. Måste öva bort det också.)
 
 
 
Kombinerar min hårbulle med randig tröja från Filippa K och mitt nya halsband jag nämnde igår. *Känner mig fransk*
 
Ok inte dunderlätt att fota sig själv bakifrån utan varken stativ eller fjärrutlösare. Borde kanske investera i det också. Äppelträdet funkade sisådär för det uppdraget... :))
 
 
Kläder & utseende | Donut bun, Filippa K, Hair bun, Hår, Randig | |
#1 - - Daniella 🌙:

älskar din lugg!

Svar: Men tack, vad snäll du är :))
Ronette

#2 - - lovisa:

åh men superfint ju! <3

Svar: Taack :)) Följde ditt tips att sätta den på toppen och rulla inåt.
Ronette

#3 - - ISA:

skulle precis skriva samma sak som Daniella - din lugg alltså! du passar så bra i det *lätt avund*

Svar: Tack snälla! :)
Ronette

Upp