Hej september aka mininyåret.


Hej!
Har visst stannat av lite här. Bloggen behövde nog lite semester den med tänker jag. Har massa att visa dock så snart rullar det igång här på riktigt! Har exempelvis varit på världsfint bröllop som vi ska titta på.
 
 
Men alltså, imorgon är det september herregud. Jag brukar nästan alltid vara lika delar deppig som pepp när hösten närmar sig. Det är ju som ett litet nyår helt klart, samtidigt som en vet att man har typ fem-sex månader av köld framför sig. Jag har de senaste åren därför varit ganska noga med att ha mycket kul och nytt inplanerat, just för att det peppiga ska överväga.
 
 
Nåt som jag dock redan är pepp över är höstkläderna. De ÄR verkligen så mycket finare, roligare och framförallt mysigare. Kan längta efter att dra fram kängorna, halsduken och de stickade tröjorna. På tal om det har jag snart min 5plagg/säsong-lista klar. Som jag ju brukar göra sen ett tag tillbaka. Så den kommer dyka upp här snart.
 
Jag ska även ta tag i det himla körkortet, plocka kantareller (förhoppningsvis), skriva, bli bättre på att hoppa med pålle, äta kräftor, och åka iväg nånstans.
 
Vad vill ni göra i höst?
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Allmänt, Tankar | Höst, Tankar | |
#1 - - Daniella:

september är alltid en nystart för mej med <3

Upp