Vecka 17.


Hej! Länge sen. Under vecka 17 har jag...
 
 
...varit: glad men lite stressad tror jag. Mycket huvudvärkig och så.


…träffat: massa gulliga djur.
 
 
 
 …drömt: om att ha en lägenhet med stor uteplats, att snartsnart dra iväg på weekend varsomhelst, att kunna gå ute med tunn jacka och tygskor utan att frysa. Typ sånt.
 
 
…sett ut: koncentrerad med jordiga fingrar bland annat.
 
 
 
…köpt: en yvig blombukett. Och en sval jumpsuit med korta ben, så nu måste det bli sommar faktiskt.

 
…ätit: pannkaksfrulle lördag morgon ihop med bf. Med glass och färska blåbär. På sistone har jag jobbat nästan varje helg, så detta konceptet var himla välkommet.
 
 
 
…stört mig på: att det är maj imorgon men fortfarande mars-kallt ute.


…läst: bloggar bara. Måste nog kila iväg till biblioteket och hitta nån bra bok snart igen. Tips anyone?

 
…sett: La La Land till slut, som alla pratar om, den var helt okej bra och snyggt filmad.


…haft: en mysig avslutning på april ändå. Trots att jag inte fattar vad som hände med den här månaden. Försvann ju på några dagar känns det som.
 
 
 
Ha en fin Valborgskväll nu hörni.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Allmänt, Listat | |
#1 - - Ellen:

såg också La la land för inte så längesen, men vet inte riktigt vad jag tycker? liksom, den var väl bra - men jag blev inte lika omkullslagen som *peeps på internet* blivit :')

Svar: Kände precis så jag med! En blev ju inte helt amazed liksom. Dock "kul" att den inte var sådär hollywood-klassisk, speciellt slutet.
Ronette

Upp