Vad jag fick i present.


Nu ska vi se vad som fanns i två bra paket som jag fick i förra veckan.
 
 
I den prickiga av bf fanns den här sweatern. Supermjuk och i sån där perfekt ljusgrå nyans. Och lite croppad. Tänker att jag kommer använda den mest till höga jeans och shorts, och över klänningar sen när det är dags för svala sommarkvällar.
 
Extra bra att det är en rå kant istället för mudd nedtill tycker jag.
Notera den ljusgrå klockan där med på armen. Det är present nummer två, från mina föräldrar.
 
Surfat runt i evigheter efter en ny snygg klocka och fastnade till slut för den här från Olivia Burton, så den åkte högst upp på önskelistan.
 
Själva uret är i rosé, och bandet ljusgrått. Och lagom stor! Viktigt när en har mini-händer.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Allmänt, Kläder & utseende | |
#1 - - Ellen:

så himla fina presenter! stort grattis i efterskott (även om jag också grattade på instagram, hehe) <3

Svar: Tusen tack!
Ronette

Upp