Tre presenter från mig till mig.


Fullt rimligt att köpa (lite tidiga) födelsedagspresenter till sig själv tycker jag. Jag nämnde ju det lite i tidigare inlägget. Detta blev det:
 
En ny kamera.
Har tänkt i säkert ett år på att skaffa ny. Älskar verkligen min Lumix GF1, men har fått inse att den liksom är pensionär nu. Bästa kameran jag hittills haft dock. Så nu köpte jag en från samma märke, men lite mer uppdaterad såklart.
 
Det kommer nog ta ett tag innan vi lär känna varandra helt, när man är så himla van vid en annan redan och kan den i sömnen. Men jag gillar den vridbara skärmen och att den är extremt behändig att ta med. Nästan FÖR liten. Och att man kan byta objektiv såklart, det är mitt nummer 1 krav. Tycker den ser så retro-fin ut med det silvriga.
 
GX800 heter den om någon undrar. Och så ska jag använda mitt gamla pancake-objektiv till.
 
 
En blomvas på fot.
Har verkligen fått en grej för allt som är på fot nu. Särskilt vaser. Så såg jag den här inne hos Elsa och bara "Japp där är den! Måste haffa!"

Igår fick den första blombuketten testa att flytta in i den, ett gäng orange-röda tulpaner. Tycker det blev topp.
 
 
Vita sneakers.
Detta var med på min ss17-lista. Och då funderade jag ju på några Reebok eller New Balance. Men det blev Adidas istället. De heter Neo. Så jäkla mjuka. Tänk dig att man trampar runt på typ bomull eller vadd. Ungefär så inuti. Det till och med står comfort footbed inuti :')
 
Köpte på "junior"-avdelningen och fick dom för så bra pris då. Fördel med små fötter ibland alltså. Tycker så mycket om de klarblå detaljerna också. Nu ska jag bara våga använda dom... lilla nackdelen med vita skor.
 
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Allmänt, Inredning, Kläder & utseende | Adidas, Blomvas, Kamera, Lumix, Sneakers | |
#1 - - Ellen:

Bästa grejen att köpa presenter till sig själv! :') Superfina grejer med dessutom! Jag kan förresten också handla skor på barnavdelningen, älskar det.

#2 - - Mirjam Therese:

Alltså, tycker att det är helt okej att köpa presenter till sig själv när det är såhär otroligt fina presenter? Vill ha allt :') Tips för vita sneakers är att det finns särskilt rengöringsmedel för dem, kan vara bra att köpa så vågar man kanske använda dem lite mer :)

Svar: Jaa jag har hört om det. Alltid bra med ett litet rengöringskit hemma.
Ronette

#3 - - JUNITJEJ:

Vilka snygga sneakers!

Svar: Tack!
Ronette

Upp