Om vecka 35.


Bäst i veckan hittills:
Har inte kommit än. Eller jo okej bäst hittills har ju varit det soliga vädret nu onsdag-torsdag, att en kunnat hänga i trädgården och odlat fräknar och låtsats som att det vore juni.
Men det bästa som ännu inte hänt är att vi till helgen ska hänga vid havet, mumsa kräftor och bara ha det gött.
 
 

Sämst i veckan hittills:
Att mitt vikariat gick ut som jag haft nu under våren och sommaren. Gah. Saknar det redan efter två dagar.


Där har jag ont:
Träningsvärk som sjutton i ljumskar och lår efter att ha galopperat i tisdags. Ihop med en ponny som jag inte alls kom överens med gången innan, men som nu var hur pepp som helst. Så ändå en ganska bra ont-känsla alltså.
 

Det klär jag mig i:
Nu när vi börjar komma in i hösten vill jag ha på mig allt som är vinrött/burgundy. Min bästa färg just nu. Gärna mycket halvpolokragar också, ihop med jeans och tygskor (eller öppna skor, lite sommarkänsla måste ju finnas kvar). Egentligen lite svår period att klä sig i kan jag tycka. Övergången sommar–höst. Shorts den ena dagen och stickade tröjor nästa.
 
 

Veckans låt:
Radio depts nya!
 
 
Veckans tips:
Kom på den här rubriken själv pga måste verkligen tipsa om att titta på Ida Sjöstedts visning för ss17 som ägde rum nu i veckan. Blev helt trollbunden som vanligt. Kanske allra mest av modellernas frillor den här gången. Vill ha sånt bohem-hår jämt från nu! Gå in här och klicka på video!
 
 
Spara
Spara
Allmänt, Listat | |
#1 - - sandra:

Skorna och tröjan! Bästa, bästa färgen <3

Svar: Men visst är det!
Ronette

Upp