Kom o köp!


Jag rensade ur min garderob lite smått för ett tag sen... Det blev en liten trave som nu vill flytta till nya ägare via Tradera (plus ett plagg från min mammas garderob också).
Vissa av dom fick jag nästan lite seperationsångest inför, men jag får inse bara att detta är plagg jag varit jättedålig på att använda på sistone. Och som liksom är värda mer än så.
 
 
Den här rosa härliga från Filippa K är med i högen. Bra "ha-över-skjorta"-tröja. Eller bara såhär i sin enkelhet också förstås.
 
 
Och den här gosiga zebra-tröjan kan en buda på. Ni ser ju hur himla fashionkontor-viktig en kan se ut i den!
Tror dessutom det kommer bli väldigt stort med djurmönstrat nu igen till hösten, särskilt med tanke på att H&M gör sitt höst-designsamarbete med Kenzo iår. Tigrar och leoparder och zebror överallt.
På bilden har jag en tunn blus med krage under.
 
 
 
Den här Fred Perry pikén i svart och rosa har flest bud i skrivande stund. Den är från deras Amy Winehouse-kollektion och är nog ganska unik vad jag har förstått? Den har fått hänga med en bra stund ändå, fast eftersom min Fred Perry-period börjar gå neråt känns det bäst om den kan få leva vidare hos någon annan nu.
 
 
HÄR hittar ni alla annonser och nu på söndag den 18e är sista chansen.
 
 
Spara
Spara
Kläder & utseende | |
#1 - - sandra:

Trivs inte så bra i piké men tycker den där är så himlahimla fin!

Upp