abc – Monthly Makers, september.


Snart är även september förbi. Knäppt som vanligt.
Och det innebär också att jag pysslat igen såklart. Digitalt den här gången. Temat för den här månadens Monthly Makers var bokstäver och ord. Känns super-lägligt på många sätt och vis.

Jag har haft en tanke länge om att göra en egen abc-affisch, så det fick det bli den här gången.
 
 
Valde ett linjärt typsnitt som jag tycker är fint, och mina bästa Wes-iga färger.
 
Men tror inte jag känner mig helt färdig, men det är början på en i alla fall. Tycker nog den är lite för rörig just nu. Så detta kommer bli mitt lelle dator-terapi-projekt. En kan ju sitta och flytta bokstäver och knipa avstånd i oändlighet.
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Pyssligt | |
#1 - - Ellen Lindberg:

Bästa färgkombinationen!!

#2 - - Christin:

Jättefint och ÄLSKAR färgkombon!

#3 - - Anna María:

Håller med de andra här i kommentarerna – så fina färger! Och bra början på nåt du kan sitta och pilla med framöver :) Fint!

#4 - - Alicia:

Upplever den inte alls som rörig, tvärt om svinclean och väldigt snygg! Älskar färgkombon och typsnittet :)

#5 - - Mikaela:

Jättefint färgval! Tycker inte den är det minsta rörig, men kul att ha något att sitta och pilla med :)

Upp