Kom och köp världens finaste jacka.


En av mina sparade sökningar på Tradera som jag alltid tittar igenom mer noga, är jeansjacka, och särskilt letar jag efter en fodrad. I somras hittade jag en av de mest perfekta jag sett. En från Lee med vitt teddyfoder.
 

Men när den kom hem till mig var den något för stor. Så himla frustrerande!
Nu hänger den bara på en galge i hallen och retas. Och jag tänker att den borde vara i någon annans hall, där den faktiskt blir avtagen från galgen titt som tätt. Kanske kan den få följa med någon på skogsutflykt, värma under en höstig promenad, eller uppknäppt bölja i vinden när våren till slut kommer.
 
 
Så därför ligger den ute på Tradera nu, och väntar på en ny person som kan ge den allt det där. Gossen skulle förstås hjälpa till med att ja... jag vet inte, mysa med den en sista gång kanske.
 
HÄR hittar ni direktlänken!
Spara
Kläder & utseende | |
#1 - - Hanna Karlsson:

Vilken snygg jacka! Borde inte vara något problem att få den såld.

#2 - - sandra:

Haha åh Gossen <3

Upp