Fem senaste Instagram-händelserna (och några små rader om noll inspiration).


 
 
En söndag var vi ute och plockade på oss ett gäng kastanjer som vi ska testa att odla. Ekollonen som vi placerade i vatten för typ 1,5 månad sedan har börjat gro små träd nu :):):) Så peppt. Ska visa sen!
 
 
 
Gossen har gått tillbaka till att vara det plåster han var då bara vi två bodde ihop; ska alltid sova bredvid i sängen, ligga i knät när jag äter och sitta bredvid när jag slösurfar eller gör mig iordning på morgonen. Bra ändå med ett litet element som förföljer en nu när det är så kallt hela tiden<3
 
 
 
Jag har gått löviga promenader och klappat hästar. Invigt min nya halsduk som är perfekt mörgrå i ull och kashmir.
 
 
 
Och nu i onsdags var jag i Kalmar för att fira att Madeleine släppt bok! I en supermysig lokal som en ju bara vill flytta in i. Kolla ljuset och den här väggen!
 
 
 
Allt var toppenfint ordnat, med bra gotte och bra inbjudna personer. Och Madeleine signerade böcker förstås. Så jäkla cool och fin, så glad att jag lärt känna henne.
 
Klart slut. ronettes heter jag på le Insta.
 
 
Som ni märker eller märkt har ju inspon till this past week legat på noll den här veckan. Ibland blir det så. Ibland har jag hur mycket som helst jag vill visa eller berätta, och ibland är det som nu, att jag har en massa olika spretiga utkast men inget känns liksom kul att göra klart.
 
Så, har ni förslag eller tips så är det ju lägligt med det nu. Vill ni fråga nåt? Se eller läsa om nåt särskilt? Peppra på här i kommentarerna i så fall! Pusshej ha en bra helg hörni.
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Allmänt | |
#1 - - ISA:

men så ballt med vänner som ger ut böcker va! heja :))

#2 - - sandra:

Känner verkligen igen det där med inspirationen och mitt enda tips är egentligen att bara sluta tänka på det tills det spontant återvänder. Får förresten så mycket hästlängt när jag är här inne på din blogg!

Upp