Mina nya vinterkompisar.


Jag har nåt slags investerar-år iår känner jag. Är trött på att köpa skor, jacka och halsduk som bara är rolig typ en säsong och sen inte mer. Men nu har jag förhoppningsvis hittat höst- och vinterkängor som kan vara mina fötters bästisar längelänge.
 
 
De kommer från Novita/Scorett och är så himla Madicken-fina tycker jag.
Mina kriterier för nya kängor var: svarta, tåliga, gärna en litenliten klack, snörning utan dragkedja, och hyfsat varma. Dessa stämde in på allt, förutom att de inte är fodrade men det löstes med en ull-sula!
 
 
 
 
De fick till och med göra en utflykt till skomakaren för en mer greppvänlig sula undertill. Som sagt – investeringsår!
 
 
 
Nu ska de bara bli ingånga :))
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Kläder & utseende | |
#1 - - Sandra:

Så himla snygga ju!!

#2 - - lovisa:

"madickenfina", bästa ordet! <3

Upp