Om första tisdagen i juni.


 
Igår var det tisdag och jag hittade en liten lista för att sammanfatta den:
 
 
När vaknade du igår?
Typ runt 7, halv 8 eller så. Så typiskt va när en har ställt klockan på 9...


Vad skulle du göra?
Jobba senare på dagen, men det som var bra med att vakna tidigare var ju att en kunde umgås med sängen ett tag till. Jag fortsatte kolla på en film jag börjat på. An Education, för andra gången. För att Carey Mulligan är så herrans FIN i den.
 

Vad åt du till frukost?
Polarkaka-macka. *Deg*


Vilket humör var du på?
Ganska så bra skulle jag säga. Soligt plus ridlektions-dag liksom.
 
 

Vad lyssnade du på?
Butiksmusik, ridinstruktörs-tips och jättemycket på den här låten.


Vad hade du på dig?
Levi's-jeans + randig tshirt på dagen; ridbrallor, hjälm och väst på kvällen.
 
 
 
Vad gjorde dig glad?
Att jag inte ramlade av hästen när jag tappade stigbygeln och galopperade samtidigt :))
Och, att en gullig kund blev tok-tacksam av min *service* :3


Och ledsen?
Inte så himla mycket faktiskt. Just ATT jag tappade stigbygeln, kanske, hehe. Fast mer frustrerad än ledsen.


Köpte du något?
Salta ferarri-bilar<3


Vem hängde du mest med?
Mina jobbkollegor ju, och Gossen.
 
 
Allmänt, Listat, Tankar | |
#1 - - ISA:

haha åh men älskar degigt bröd <3

Upp