Ett gäng garderobstillskott.


Hejhallå tänkte göra ett vad-jag-läst-i-månaden-inlägg i vanlig ordning MEN är inte helthelt klar med en av dem ännu, och vill typ tipsa om den snabbt pga så herrans bra, så to be continued och så tänker jag att vi kan kika på lite kläder först istället.
 
 
Jag stack iväg till Göteborg på blixtvisit i helgen och fick med mig lite skojiga saker därifrån. Ett av huvudsyftena till att jag pös iväg var för den årliga Megaloppisen i Majorna. Tänker som vanligt att man ska fynda tusen grejer, men den här gröna stickade tröjan blev det i alla fall. Bättre än noll. Tjejen som sålde sa att det var en 70talare! Tänker att den blir fin till hösten eller att dra över en klänning en sensommarkväll.
 
Hittade dock en massa fina jackor och testade ett par, men ingen var tyvärr 100, antingen rent visuellt eller plånboksmässigt. Så de fick glädja nån annan.
 
 
Dagen efter gick jag på stan en sväng. Cos är såklart givet att trilla in i nu när en bor i en pyttestad med begränsat utbud. Cos är min bästa tshirt-butik. Och, den här gången hittade jag en fin i en alldeles perfekt smutsrosa nyans (har dille på den här färgen just nu ifall nån missat).
 
 
Går ju knappt att få fram på bild, men typ såhär!
 
 
Ett par vita tygskor blev det också, har testat och kikat och klämt och hummat. Det blev till slut ett par från DinSko. Mina gamla har sedan länge hål i sulan så det var verkligen läge för ett par nya krispiga.
 
 
Och så ett par randiga tillskott. En bra ribbad tisha och ett smalrandigt bra linne.
Det kan aldrig blir för mycket randigt hörni.
Kläder & utseende | |
Upp