Hej tisdag.


En liten tisdagslista och ett gäng gamla bilder till det kommer lastat:
 
1. Ditt humör just nu?
Lite spänd kanske, är det ett humör?


2. Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Jag stekte pannkakor.
 
 

3. Vad har du druckit idag?
Rabarbersaft. Livets dryck.
 

4. Vad har du ätit idag?
Digestivekex med ost (har börjat få detta som last igen) och nu äter jag tidigare nämnda pannkakor.
 

5. Vad har du på dig just nu?
Mjuka glitterbyxor (som jag egentligen skulle sälja för ett halvår sen och nu har det istället blivit nya favoritmjukisarna), plus en fred perry piké och lurvig kofta.


6. Vad är det för väder hos dig just nu?
Ganska så molnigt. Eller nu blev det sol i några sekunder. Samtidigt som det är mulet...
 
Vill ha det lite mer såhär nu tack.


7. Favoritlåt just nu?
Egentligen inte en särskild just nu utan mer ett gäng. Men denna bland annat från senaste Så mycket bättre.


8. Vad ser du om du tittar till vänster?
Gossen som sitter och spanar i fönstret.
 
 

9. Vad ska du göra idag?
Jag ska på ridlektion! Det blir andra gången vi sitter upp och jag tror vi ska öva på att trava. Så herrans mycket svårare än det ser ut ju, mvh har googlat övningar och tips&trix hela förra veckan. Det blir spännande. Ska försöka att inte flyga av åtminstone.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

fint :)

#2 - - Sandra Snellman:

Håller med om detdär med travningen, det ser så himla lätt ut men det är ju himla tungt :D

#3 - - Sandra:

Men åh, jag orkar inte att du går och rider! Har gjort det hela mitt liv fram tills att jag blev vuxen och saknar det så :(

Upp