Vecka 49.


 
 
Hej! Glad fredag på er. Vecko-uppdatering kommer lastat:
 
 
Bäst i veckan hittills:
Att det känns som att allt det här med jobb och sånt kommer lösa sig och att våren känns mer hoppfull än hopplös just nu. Vågar inte jinxa mer än så.
Hade även gos-dag ihop med den här fluffen i måndags ↑
Och om några timmar ska jag sticka till Kalmar för att ha mor-dotter-helg. Vi ska se Jonas Gardell, bo på hotell och julklappshandla.
 
 
Sämst i veckan hittills:
Att jag gjorde min första hästvurpa och stupade i backen tidigare i veckan. Han tog ett för stort hopp-språng och jag tappade balansen totalt. Det kändes inte alls så hemskt egentligen, men dagarna efteråt.... är som en handikappad 80-åring nu.
Även dåligt att jag umgåtts med Gossen alldeles för lite :( Det får vi ta igen till veckan!
 
 
Där har jag ont:
Som sagt 
Höger arm blev värst utsatt. Och dagens i-landsproblem är ju att en inte kan skratta, eller sitta i soffan, eller ens halvligga i sängen, utan att ryggen ömmar sönder :3 
 
 
Det klär jag mig i:
Mina skönaste kostymbyxor. Samt gosig merinoull-polo som jag fyndade på jobby häromdagen. Megamjuk! 
 
 
Veckans låt:
Har nog lyssnat mest på den här på sistone. Den var med i min discover weekly förrförra veckan.
 
 
Veckans tips:
Våga göra det som du tänker att du egentligen inte vågar, titta på julkalendern, bygg ett pepparkakshus, använd hjälm (nu lät det kanske som att jag inte gjorde det, men det gjorde jag förstås!), och var snäll.
 
 
Nästa vecka ser jag fram emot:
Att min kropp ska göra mindre ont :):):) att jag förhoppningsvis ska kunna vara med på ridlektion igen på tisdag, och att nya Star Wars filmen har premiär! 
 
Allmänt, Listat | |
#1 - - sandra:

Åh, fy vad läskigt med vurpan :( Men blev så glad av att läsa att våren känns hoppfull! <3

Upp