Julen.


       
 
Hejhallå i julmatskomat.
Jag dokumenterade inte så mycket mer än min katt den här julen (typ som vanligt), så här kommer tre instagrambilder med tillhörande snabb recap istället.
 
*
 
På självaste dagen klädde jag mig i svarta kostymbrallor och tröja med halvpolo i en av mina bästa färger burgundy. Gossen hade sin traditionsenliga klädsel röda flugan.
Han var som ett barn är mest på julafton: gick runt och jam-tjatade om diverse halva dagen, följde Baloos alla rörelser med spänning under Kalle Anka, lekte exalterat med sina nya leksaker, för att sedan totaldäcka efteråt och snarka i soffan :))
 
*
 
Ingen jul utan att en knåpat ihop minst ett pepparkakshus tycker jag! Jag och bf byggde ihop detta lille mästerverket under veckan. Andra bakpyssel jag sysslade med var ju de här tryfflarna, saffransbiscotti, och snickerskakor.
 
*
 
Att slå in presenterna är ju halva nöjet med att ge bort något. I år fick mina gå i temat prickigt och guld med röda och vita band.
Fick så mycket bra presenter själv också. Det får bli ett eget inlägg såsmåningom!
 
Spara
Allmänt, Kläder & utseende, Pyssligt | |
#1 - - Ellen Lindberg:

Ser så fint ut! Kattbilden <3

Upp