Fem instagramhändelser.


Min kamera är tom så vi kan la kolla på Instagram lite istället va.
Här är fem bra captures på sistone (har tydligen börjat prata svengelska SÅ mycket):
 
En dag efter jobbet stack jag och mamma till det här jättekalasiga fiket i Pataholm. Vimplar, gamla fina burkar, tabelettaskar och udda brokigt porslin. Blev café-kär.
 
 
Vi satte oss i deras lummiga trädgård omgvina av äppelträd och mumsade sån här hallonkaka. Jag tog lakrits-te till som var så himla najs. Så nu måste jag hitta nåt eget liknande en kan införskaffa och sörpla på nu när det blir mörkare.
 
 
Så mycket prat om sneaker socks nu (älskar mina). Gossen har egna året om.
 
 
I fredags var jag ledig och då stack vi iväg till en annan bra lummig trädgård, nämligen Krusentiernska i Kalmar. Det var soligt så jag var extra nöjd pga vill ju dra ut på sommaren lite. Åt en glass, och lyckade sedan haffa ett Pokémon-gym i ett par minuter en promenad bort :):)
 
 
Och här är senaste, igår kväll från Havsslätt när jag och bf grillade och tittade på en perfekt-rosa himmel.
 
Spara
Spara
Allmänt | |
#1 - - Evelina Östlund:

Vilket otroligt fint fik! Vill också dit.

#2 - - Sandra:

Lakrits-te är så himla gott!! Pukka har bra sådana! Min katt har också strumpor! Det sötaste jag vet (kan vara partisk haha).

Svar: Åh ja, har hört att Pukkas ska vara bra. Nu köpte jag nåt lös-te med lakrits, men det får nog bli ett Pukka sen också :))
Ronette

Upp