En helg i gbg.


Nu i helgen var jag ledig, bestämde därför att jag ju kunde dra iväg och umgås med Göteborg lite. Det var ändå ett tag sen. Såhär var det:
 
Kom fram fredag eftermiddag, armbågade mig igenom centralen (och hela avenyn), mötte upp Kajsa och sen gick vi och kikade på Miriam Bryant. Det gjorde resten av Göteborg också :):)
 
 
(Inklusive den här gulliga.)
Efteråt sörplade vi Mojitos resten av kvällen.
 
 
Sen blev det lördag och gå-på-stan-dag. Sprang in i alla mina favoritbutiker, Floramor bland annat där en ba vill gå fram till disken och säga "jag tar en av varje tack".
 
 
Det blev inte riktigt så, men en liten vas i alla fall. Och Kajsa shoppade ny planta.
 
 
Efter en stund blev det middagsdags och Tacos-tajm.
 
 
Så jäkla gulligt sällskap va! Önskar vi kunde ha middagsdejt varenda helg.
 
 
Vips var det söndag och dags att packa ihop sig lite igen. Träffade min favoritgranne utanför dörrn. Har verkligen saknat den här lille päls-tomten. Hen är så himla speciell och kvarterets högst rankade katt.
 
 
Sen gick jag på stan en stund till – köpte lakritste, åt glass och kikade i skyltfönster. Rum för Papper hade finast!
 
 
Provhytts-selfie innan det var dags att strosa iväg mot centralen igen.
Ses igen om en månad gbg! Då blir det bok-shopping istället.
 
Spara
Spara
Allmänt | |
#1 - - Elise:

Låter och ser ut som en riktigt mysig helg! :)

#2 - - ISA:

gå-på-stan dagar är så himla fint tycker jag <3

Upp