Tre saker...


Jag hittade en "3 saker"-lista hos Julia som jag tyckte var kul. Så jag tjuvade lite av den:
 
 
3 saker jag ser fram emot:
 Maj i allmänhet
 Att öva mer på galopp (och förhoppningsvis bli bättre på det)
 Att se och höra Jonas Gardell i vinter.
 
 
3 saker jag fasar för
Alldeles för mycket x3

 
3 saker jag gillar
Gossen
Sovmorgon
 Nya skor
 
 

3 saker jag inte gillar
 Regn och blåst samtidigt
Skrivkramp
Vakna cirka 20 minuter innan klockan ska ringa
 

3 saker jag vill
Komma på var jag vill bo
Skriva mer
Göra ett (påkostat) frisörbesök
 
 
3 saker jag kan
Varenda replik ur Mysteriet på Greveholm.
Baka
Skriva med båda händerna samtidigt
 
 

3 saker jag inte kan
Springa på löpband. Seriöst, testat och det känns så konstigt?
Följa en karta
Göra kullerbyttor. Mitt hat-moment nummer ett på idrotten.
 

3 saker jag önskar mig
En prickig Comme des Garçons-tröja
En drömmig lägenhet
Att få "leva och ha hälsan"
 
 
3 saker jag gjort det senaste
Börjat jobba extra i klädbutik
Ätit godis
Börjat spana på riktigt nu efter en bra och behändig väska. Tipsa mig gärna om var sjutton en ska leta hörni! Här har jag skrivit om kriterierna för dröm-väskan.
 
Allmänt, Listat | |
#1 - - lovisa:

*leva och ha hälsan* - ändå GUTT mål. vilken klädbutik har du börjat i? i oskarshamn? får (isåfall) kika in och säga hej när är jag hemma nästa gång!

Svar: Eller hur :)) Rimligt. Jajjemän i oskarshamn! På h&m, så kom och hälsa!
Ronette

#2 - - Amanda:

Kan inte heller göra kullerbyttor, eller hoppa bock...gymnastikdelen på idrotten var det värsta jag visste

Svar: Ja men det är ju nåt visst med det där alltså. Känns som en typisk hata- eller älska-grej.
Ronette

#3 - - ISA:

HAHA, alltså "saker jag oroar mig för.." skönt att vi är fler med en miljard orosmoment in life ;))

Upp