Solisar.


Vårkänslor innebär nya solglasögon. Jag köper nya extremt sällan egentligen, är ganska kräsen och hittar aldrig riktigt några som är exakt så jag vill. Och vill inte heller köpa dyra från något märke eftersom jag i sådana fall säkert skulle råka typ sätta mig eller kliva på dem det första jag gör..
 
 
 
Mitt nytillskott är i alla fall det här paret, från H&M. Har velat ha en sådan modell ett tag, som är ganska runda men inte helt, markerade högst upp och med nån guldig/metallig detalj. Check, check, check.
 
 
Mitt andra par är helt runda helsvarta som jag haft i en evighet nu.
En evighet = typ fem år. De kommer från Beyond Retro och trots att de är all plastic har de hållt förvånansvärt bra! Repiga som sjutton nu visserligen men kan ändå inte släppa dem<3
 
 
Perfekta bara.
 
Har även ett till par runda som är lite mindre och liksom á la Léon. Var väldigt såld på den filmen för ungefär 4–5 år sedan (som en kan se ) och lyckades ett år hitta dessa på megaloppisen i Majorna för kanske en tjuga. De blir inte jättemycket använda just nu, men är himla bra att ha i mini-samlingen i alla fall.
 
Vad ska ni har för solisar* i vår (och sommar)?
 
*så bra ord va.
Kläder & utseende | |
#1 - - Lili:

Sjukt snygga! Och alltså Léon är ju en himla bra film.

Svar: Tack! Ja visst är den :) Tycker Natalie Portman är så fenomenal i den.
Ronette

#2 - - Anna María:

Solglasögon är ett så himla härligt vårtecken. Ska nog leta fram mina nu också! Dina är jättefina!

Svar: Tack! Det tycker jag du ska göra :)
Ronette

#3 - - Linnea Aurora:

Men åh, så många fina! Jag har haft samma i ca 235 år, och de är väldigt repiga vid det här laget så jag måste definitivt köpa nya i år! Har ingen aning om vilken sort dock- jag kanske tittar närmare på de från H&M som du nämnde!

#4 - - Sandra:

Du passar så bra i dem alla! Har så svårt för solglasögon på mig själv :/

Upp