Måndag vecka 15.


Hejhej från sängen med ögonen nere vid knäna. Den här veckan är min hittills mest intensiva sedan detta året startade. Och den började med ett veterinärbesök (så från och med nu kan det alltså bara stegra och bli bättre, kan en ju hoppas).
 
 
Gossen fick för ett tag sedan nåt rött på sin tand, liksom som extra skinn därpå vilket kändes lite suspekt och efter en koll fick vi rådet att söva och röntga. Och den dagen var idag. Det var tur att jag var uppmärksam, för den tanden plus ytterligare en fick nämligen säga hejdå.
 
 
Och varför jag är trött? För att jag i stort sett varit vaken sedan två på natten :))
Stackarn var ju tvungen att fasta... Och ja, som närmsta flockmedlem var det mycket angeläget att besvärat och  bedjande påpeka detta för mig. "Var sjutton har matskålen tagit vägen? Hallå!?" :3
 
Ber till alla övre makter nu att han inte ska behöva gå igenom det här nåt mer. Gör så jäkla ont i hjärtat att se sin bästa pälskompis må dåligt.
 
 
Kommande dagar i veckan blir som sagt förhoppningsvis bättre. Mer om det senare!
Allmänt | |
#1 - - Emilie Levinsson:

Hoppas att det ordnar sig!:/

#2 - - Sandra:

Men oj, vad var det egentligen för fel på tanden då? Gud, finns så mycket grejer och sjukdomar en inte har någon aning om.

Svar: Ja verkligen! :/ Den hade en massa småsmå hål i sig som kroppen försökte läka själv. Visade sig att både den och en till var forl-angripna :( Så håller tummarna nu att han ska slippa mer sånt.
Ronette

Upp