Fem av mina mest följda Pinterest-boards.


Pinterest är en av mina bästa slösurf-sidor OCH en av mina bästa inspirations-sidor.
Så nu ska vi (utan inbördes ordning) kika på fem av mina mest följda boards. Klicka på rubrikerna för att komma till hela mappen!
 
 
 
Clothing & Style
Här samlar jag prick allt jag gillar ytlighetsmässigt i ett litet virrvarr. Typ som kragar, lackiga gubbskor och jackor.
Jag gillar att det verkligen går att se i flödet vad jag haft dille på just då. I en sektion är det en himla massa vita jackor och i nån annan fullt av ryggsäckar. Just nu, och alltså det som ligger överst i mappen, dominerar sneakers, jeansjackor och persikofärgat.
 
 
 
Det finns ingenting som ser godare ut än "Pinterest-mat". Jag är megadålig på att snappa upp bra recept, men gillar att samla bilder på allt som ser färgglatt och gott ut. Favoritgrej att pinna hit är glass, pastamiddagar och frukostar.
 
 
 
Känner så mycket att jag skulle vilja flytta in i min inredningsmapp. Här samsas bilder på fluffiga sängar, kakelugnar, retromöbler och en massa växter. Bland annat.
Är förresten tok-kär i den här spegeln här på bilden i mitten Drömmer om att ha en sådan i ett framtida sovrum. Jag antar att man får hoppas på loppis-tur en vacker dag för att hitta?
 
 
 
Mitt fluffligaste board. Bilder med gulliga, roliga, lustiga och drömmiga varelser.
 
 
 
I People-mappen samlar jag kända och okända personer som bara tilltalar mig på något sätt. Kanske genom en snygg lugg, att hen befinner sig i en fin miljö, gör nåt kul eller bara ser intressant ut. Eller råkar vara nån som jag har en liten fäbless för, typ Alexa Chung.
 
 
Klart slut!
Allmänt, Inredning, Kläder & utseende, Ätbart | |
#1 - - Sarah:

Ja har aldrig vart inne på Pinterest :P

#2 - - Emma:

Åh, så himla inspirerande!! :)

Upp