Två par snörskor.


Ni minns väl att jag fyndade tokfina Tiger-skor i somras? Sedan dess har jag köpt ett par svarta snörskor (aka gubbskor) till. Matta. Kunde bara inte låta bli. Tycker nog att dessa är bland de bästa skomodellerna.
 
Vi börjar med de blanka.
 
Ultimata fredags-pjuxen tycker jag. Liksom gör det lilla extra för ens klädsel. Och det är ju nåt visst med finskor. Åtminstone när en var barn och lackskorna kom fram, så visste man att det vankades kalas.
 
Älskar att jag sekunderna innan sa "skulle verkligen vilja införskaffa ett par fina gubbskor" – gick in i skoraffären – hittade dom på rea-hyllan, enda paret kvar, och i min storlek. Pang.
 
Nästa par är alltså i matt svart. Mer vardagliga och passar verkligen till prick allt.
 
De hittade jag på Skopunkten. Det finns hittills två par skor i min ägo som jag aldrig fått skoskav i under de första användnings-dagarna. Dessa är ett av dem. Verkligen sköna att gå i.
 
 
Det var allt för idag.
Glad helg på er!
 
 
Allmänt, Kläder & utseende | |
#1 - - Sandra:

TOKFINA båda två ju! <3

Upp