Två (eller tre) podavsnitt jag gillar.


Glad snart-helg på er!
Två tips kommer lastat. Det är två podavsnitt av Värvet jag lyssnat på på sistone. (Så ni kanske redan lyssnat för de är ju inte pinfärska men hur som helst.)
 
Det första är Anna Serner. Hon är VD för svenska filminstitutet och fd. VD för reklamförbundet och därav pratas det mycket om just reklam och den branschen. Nickade igenkännande så många gånger. Tror det är intressant att lyssna på även för någon som står utanför reklambranshen.
HÄR är det.
 
 
Det andra är Gunilla Bergström som är journalist och Alfons Åberg-författaren. Det här var SÅ nyttigt att lyssna på tycker jag. Sån himla klok dam. En sån som man vill ha som farmor/mormor ni vet. Hon pratade bland annat om utbrändhet som jag tyckte var nyttigt att få höra om.
HÄR hittar ni det.
 
 
Det var dagens tips det.
Förresten, en bubblare också: Ulla Skoogs sommarprat i P1. Det var sista sommarpratet för den här gången, och ja, där är en till klok person som en hade velat ha som släktig. Hon pratar mycket om gamla hus och renoveringar vilket var lite skoj för jag målade om min spegel samtidigt :))
Sen pratade hon om viktigheter kring invandring också.
 
 
| |
#1 - - Joel:

Du borde lyssna på Dilan och Moa också! Himla roligt

Svar: Tack för tips! Det får bli kvällslyssning imorgon.
Ronette

Upp