Molnet.


Nu är det ju ett tag sen, men när jag gjorde praktik hos Madeleine i våras fick jag en sån hemskt bra avslutningspresent.
Den här! Ett moln att ha som skär- eller serveringsbräda, i fint olivträ.
Den kommer från House of Rym och jag brukade gå och klappa på den lite nästan varje dag för jag tyckte den var så genialsk. En skärbräda som ett moln – "servera en himmelsk frukost", liksom så.
 
Jag ska erkänna att den faktiskt inte blir använd så himla (hehe) ofta, utan mest står på lilla hyllan i mitt kök och är fin. Men när en vill piffa till frukost-mackan lite extra, då är den ypperlig för det.
 
<3
Lätt en av mina favorit-köksprylar.
 
Allmänt, Kläder & utseende | |
#1 - - Klara:

jättefin, verkligen. har också klämt på en sådan mycket. och på dropp-skärbrädan av samma märke. :)

Svar: Jaa, de är toppen-fina allihop!
Ronette

Upp