Brilliant ideas.


Nu i lördags satte jag mig på en spårvagn på en liten tur till Majorna för att köpa en så himla fin anteckningsbok, ja kanske den finaste jag sett till och med.
 
Den kommer från danska Kartotek som är värsta anteckningsblocks-heaven. Jag har spanat på dem ett bra tag men inte hittat någon bra svensk återförsäljare...
 
...Förrän nu då! När Kvart Interiör i Majorna la upp bild på sin Instagram med dessa så fick det materiella ha-begäret sig ett litet glädjeskutt alltså. Brilliant Ideas. Ska skriva upp massa viktigheter här. Fast det är ju nästan så att man inte vill låta det klottras ner alls.
 
Gossen ville vara med på ett hörn också. Som rekvisita sådär. Med tanke av det här inlägget hos Lovisa, så måste jag bara visa hur det hela spektaklet verkligen såg ut. Ni vet, när en bor ihop med en nyfiken katt så blir inte alltid ens foto-moment som man tänkt sig.
 
Han kan ju tycka att jag absolut måste ägna honom lite uppmärksamhet istället, eller helt enkelt bara bjuda in sig själv till aktiviteten. Så detta, *pekar*, är en ganska så vanlig syn här hemma. Särskilt så fort en tar fram kameran av nån anledning.
 
Mitt bland allt stök. "Nämen! Ska vi ha ett lakan på bordet idag? Okej, kör till, bäst att testa hur det känns".
 
 
Allmänt, Kläder & utseende | |
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Ja, den var verkligen hur fin som helst!

#2 - - kajsa:

hahaha gossen....

#3 - - Klara:

oj vad fin! hade nästan inte vågat skriva i den, pga så fin och man blir ju rädd att göra något för fult i den. :)

Svar: Haha ja men precis så! :))
Ronette

#4 - - Linnea:

Alltså herre min gud så fin anteckningsbok. Jag måste typ ta ett djupt andetag och lugna ner mig själv haha. Problemet är ju nästan, som Klara skriver över mig, att den är så fin att jag skulle vara rädd att förstöra den!!

Upp