Marknad och Missen.


Jag var hemma i Småland i helgen igen.
 
För det var nämligen dags för höstmarknad på Astrid Lindgrens Värld. Här är Lottas fina kök.
 
Pysslinghuset kommer tätt på en andraplats över det jag tycker är bäst inne på ALV. Haha, att man kan vara så road fortfarande va :):)
 
Var tvungen att svinga mig upp på utemöblerna också. Hejhej Lill-Ronette.
 
Nöjd tjej.
 
Köpte godis också, det är obligatoriskt på marknad. Guldpengar och polka-stänger.
 
 
Sen blev det en ny dag och vi gick på höst-promenad.
 
Träffade på Missen.
 
Han är gammel-katt i det stallet som ligger på vår promenad-väg. Samt adoptiv(farfar?) och idol åt de två små kattungarna som flyttat dit.
 
Och så gillar han att kramas. Min favoritkatt efter Gossen <3
 
 
Allmänt | |
#1 - - ISA:

haha gud så mindfucked jag blev av Astrid Lindgren bilderna. Så knasigt! men mysigt kan jag tro :D

Upp