Vecka 19.


Här kommer 10 punkter (som jag hittade och snodde) om den kommande veckan:


Vad ser du fram emot den här veckan?
1. Vem bor här? imorgon kväll på TV. Har typ längtat efter ett sånt program-koncept och sitter därför klistrad varje måndag :3
2. Ska boka tågbiljetter så att sommaren känns lite närmare.
3. Att min bokleverans ska komma in genom brevinkastet (eller för uthämtning till Hemköp).
 

2. Vilken var den senaste bloggen du började läsa?
Jag började följa två engelska modebloggare för att jag ska träna termer och öva upp min engelska-grammatik. Fancy Fine och What Olivia did föll valet på. Har inte riktigt hunnit lära känna än dock. Tipsa om ni har fler tips!


3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?
Efter en vecka med matinspiration (!) är jag tillbaka på typ noll igen. Så vetisjutton vad det blir. Måste vara nåt som är gott till matlåda dagen efter.
Är jordgubbar tillåtet som middag eller? Längtar till såna här dagar!
 

4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Gå till saronkyrkans second hand på torsdag efter praktiken! Om det inte är mega-regningt.


5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?
Eh, typ ”peppa!” ? ”Ha kul!” ”Sov dina åtta timmar”.
Det var många ord.


6. Vad gjorde du igår kväll?
Hade tv-kväll med godis i sängen och katt i knät.
 

7. En bild som symboliserar denna dag:
Har tvätt- och pysseldag. Visar i annat inlägg vad det blir för nåt!


8. Vad åt du till frukost idag?
När jag har bra frukostdagar blir det ofta frukt/kvarg/knäcke. Idag var ingen jättebra frukostdag så jag åt överblivna chokladbollar.


9. Vilken tid på morgonen vaknar du?
Nuförtiden: på vardagar ringer klockan halv 7. Helger ringer inte klockan alls och då vaknar jag typ… jätteolika tider.


10. Hur ser du oftast ut till vardags?
Såhär.
Hehehe nä skoja bara.
Såhär typ. Komplett med katt liksom.
 
 
Allmänt | |
#1 - - ISA:

haha när jag såg bilden i vita klänningen.. jag ba "oj jääävlar vilken festlig vardagsoutfit" ;))

Upp