X och hästar och 8 mars.


Tyvärr är det som så att det är lite krångligt för mig att knåpa ihop blogginlägg just nu. Den (gamla) datorn där jag har mina bästa redigerings-program har tydligen bestämt att den inte vill läsa av mitt minneskort längre... Så det blir lite meckigt att hålla på och fiffla med bilder fram och tillbaka mellan två datorer.
HUR som helst, det blir därför lite upprepning från instagram idag:
 
Vi har klarat av examinationerna i skoly. Med andra ord, examensarbetet är gjort och presenterat, rapporten skriven, inlämnad och stämplad med godkänt. Såhär såg rummet ut där vi hade våra presentationer i förra veckan! Kalasigt. X hette evenemanget.
 
Fina gotlandsrussar från vårig promenad i Slottsskogen. Imorgon ska jag iväg till min "egna" lille ta-hand-om-ponny. Vi ska hänga både fredag och lördag den här veckan <3
 
Och i söndags var det ju en viktig dag! Internationella kvinnodagen.
Hyllade mig själv med hallonbakelse. Och hoppades på att det snart inte kommer behövas en sån här dag utan att vi (och alla människor) kan få höras och vara viktiga varenda dag året runt. Tillsammans i jämställdhet. Oavsett vad. Och så vidare.
 
Allmänt, Skola & Jobb | |
#1 - - ISA:

Låter ju härligt det där med skolan du! grattis :))

Svar: Tack :)
Ronette

Upp