This past...


Min senaste pinnade bild på Pinterest:

Den här! glaaasss.

Mitt senaste skickade mail:
I torsdags till fröken när jag skickade in den slutgiltiga versionen av examensrapporten.

Mitt senaste sparade blogginlägg på Bloglovin:
Det här av Sandra pga detta:

Mitt senaste lagda ord på wordfeud:
Har inte spelat på säkert en månad så vet inte alls. Utmana mig!!!: ronettes

Min senaste klarade bana på candy rush:
Alltså inte långt alls har jag förstått. Jag är på 147.

Mitt senaste telefonsamtal:
Med mor för typ en timme sen. Vi pratade om kläder och vad vi gjort under dagen.

Min senaste seriebesatthet:
Har typ ingen. Men vill ha en tror jag. Tittar på New Girl sporadiskt och väntar på att en ska kunna se senaste säsongen Girls. Måste se på nåt "lätt" som "flyter på" annars blir jag rastlös och tröttnar. Har upptäckt att jag har lite svårt för serier som är längre än 30min/avsnitt. I så fall måste det vara megaspännande typ.
Tipsa!

Mitt senaste skickade facebookmeddelande:
Jag skrev: instämmer *tumme upp*, till mina handledare i ex-jobbet.

Min senaste nedladdade app:
Melodifestivalen hehehe... och så ba gick det inte att rösta gratis ändå *grov småländska*.

Min senaste att följa på Instagram:
Kan man se det på nåt smart sätt eller? Jag troooor att det kan vara Lone Wolf som är min senaste.

Min senaste bild att bli taggad i på Facebook:
Min kusin la upp den här på oss från studenten (som var för 4,5 år sen!? Tiden, sluta gå.)
Allmänt | |
#1 - - ISA:

Som jag förstått det är nivå 147 i CC SKITBRA!?? :D

Svar: Jahaa :)) Ja men dåså ;) Har fått känslan av att många är på typ 300nånting.
Ronette

Upp