Magasin-karamellen.


En av mina absolut favoritgrejer att köpa är fina magasin. Såna där som är nästan som böcker.
Och idag ska vi titta i det där karamelliga magasinet jag köpte i veckan. En ny liten favorit tror jag minsann.
 
Lone Wolf heter det. Helt missat detta, men fastnade för det här numret direkt i hyllan!
 
Det är uppbyggt av fem olika kapitel. I början är det mycket rymdigt.
 
Tredje kapitlet är min favorit!
Kolla här bara:
Och den här är min favoritbild!
 
Bläddrar vidare och hittar detta.
Alltså färgerna i det här numret är bara hundra hjärtögon-emojis. Framgår inte här så bra som jag önskat :(
Jag har inte direkt hunnit läsa någon text i det ännu men det verkar helt klart lovande med det också.
 
Efter typ två tredjedelars bläddrande hittade jag en till favorit! Reportage om Island. Min just nu topp tre platser jag måstemåste besöka jättesnart.
<3 <3
 
Snipp snapp slut.
Allmänt, Böcker, Kläder & utseende | |
#1 - - ISA:

magasin känns så lyxigt på något sätt :)

#2 - - Klara:

Att sitta och bläddra i magasin kan ju vara så himla inspirerande!

Upp